Bloggdesign

 Jag gör då bloggdesigner till andra hemsidor och bloggar. :) Gör främst designer till blogg.se för det är dem koderna jag är vana vid, men eventuellt kan jag även koda bloggar på andra portalar också beroende på hur kodningen ser ut. Skapningen av headrarna och redigering av bilderna sker i Photoshop CS2 för att sedan kodas direkt på portalen.
Har flertal nöjda personer som jag gjort om bloggarna åt. Bla:
www.ellinortjader.blogg.se
www.vardagarna.blogg.se
www.viktorianerell.blogg.se
Ni kan ju fråga dem om vad de tycker.
Designerna görs både efter beskrivning/skiss men även på fri hand. Om du dock ger mig fria händer vill jag gärna veta tex färger eller några bloggdesigner du gillar så jag kan bli lite inspirerad. För att beställa läs mer under "Tjänster" i vänstra menyn.
 
Dessa bloggar har design av mig just nu: www.ellinortjader.blogg.se, www.vardagarna.blogg.se, www.viktorianerell.blogg.se & www.fotografsj.blogg.se
Nedan: Ellinor Tjäders design.
 



Kommentarer
Postat av: ina

är det gratis? :D

2014-01-14 @ 18:15:29
URL: http://iinahagstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback