Om mig

  Jag är en glad tjej på 15 år, född Mars 1998. Jag är en glad och framåt tjej som är ganska tävlingsinriktad och nogrann. Jag bor i Vaxholm, utanför Stockholm med min familj och våra djur. Vi har två katter och en kanin som även dom hamnar framför kameran. På fritiden umgås jag gärna med vänner, rider, redigerar bilder, gör bloggdesigner och bara är. Jag rider ungefär två gånger i veckan på två olika medryttarhästar.
Sedan 2009 har jag ägt en Nikon D60 men funderar nu på att byta upp mig. Jag fotar även med tre olika objektiv (märke Nikon). Det som hamnar framför kameran är mestadels hästar men på senare tid har jag även börjat fotografera människor och natur lite mer. Husdjur som katter, kaniner och hundar är också något som förekommer framför kameran. :)
Bloggat har jag gjort sen en tid tillbaka. Jag har haft flera olika sidor för mina fotografier men just nu är det denna som är aktuell igen, har tidigare funnits på weebly men kände att det var bäst här då jag kunde dra nytta av mina kunskaper i kodningen på blogg.se för att få sidan precis som jag vill ha den. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback