29 maj Back on track!

Har precis klickat iväg ungefär 40-50 stycken bilder på några fina ekipage! Som rubriken avslöjar är jag tillbaka efter flera månader utan att ha fotograferat riktigt på "allvar". Det har varit enormt mycket i skolan nu då jag går i nian. Men nu är de sista inlämningarna klara och jag har äntligen haft tid över!
För någon helg sedan åkte jag med och fotograferade på hoppträning under två dagar och idag var jag iväg på dressyrtävling på Bogesund. Så visst börjar kameran få lufta sig igen. Det märks dock att den börjar bli gammal, fokusen är lite här och var och ljuset kan ibland bli helt åt skogen.

Ska försöka fräscha upp sidan innan avslutningsveckan i skolan samt visa upp bilder från senaste fotograferingarna. Härligt!
 
Här får ni ett tjuvkik från idag.. ;)
 



Kommentarer
Postat av: sonny

Bloggtävling samarbete med ....
www.SonnyA.blogg.se delta gärna :D

2014-06-02 @ 21:20:20
URL: http://sonnya.blogg.se
Postat av: Katta

Jätte fin blogg:)

Svar: Tack :D
Sanna Johansson

2014-06-02 @ 22:48:02
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback